Philips Brilliance 220CW9FB/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Brilliance 220CW9FB/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pietje93 10-10-2009

Heb de monitor gisteren gekocht, en tot nu toe bevalt hij me nog prima.
En ook een mooi uiterlijk.

HenkSpitsen 10-10-2009

Prima scherm. Voor 95% van de consumenten is dit een prima scherm. Je hebt altijd tweakers en photoshoppers erbij zitten die het niet goed genoeg vinden, maar doorsnee gebruikers hebben een goede koop aan dit scherm.

+ Stijlvol
+ Prijs/Kwaliteit
+ Prijs
+ Instelmogelijkheden, zullen de meeste mensen ook niet gebruiken

- Beetje wiebelig

Alternatief voor dit product is de Samsung t220

stanleybobly 25-06-2009

mooie monitor, stijlvol design.
beeld is super, geen last van ghosting bij snelle beelden met games.

minpunten standbij licht (blauw)
is een beetje te fel in het donker.

voor zijn prijs meer dan waard.

aan te raden is het installatie programma niet te installeren, zorg voor crash. alleen de driver installeren is genoeg. wel de resolutie op maximaal zetten (1680x1050)

Lionworks 15-03-2009

De kwaliteit van het beeldscherm is echt prima. Alleen met de installatie van het hulpprogramma ondervond ik de nodige problemen, hetgeen op zich wel vreemd is Het programma van Philips liep helemaal vast op een aantal gebruikers. Hulpprogramma gedeinstalleerd.

flappie317 28-02-2009

Zeer mooie monitor; goed beeld, via software naar alle wensen in te stellen. De pianolak geeft de monitor een stijlvol uiterlijk.
Nadeel: de standaard is instelbaar wat de monitor ook wiebelig maakt. Neem deze monitor dus niet als je een minder solide bureau of iets dergelijks hebt.

Wummel82 09-02-2009

Geweldige monitor! Groot, goed beeld, mooie vormgeving...

Schlauhaenchen 27-01-2009

Een perfect scherm !

Na een BenQ van 19 inch nu door de DVI aansluting met een Windows Media center , waarop ik een digitale setup box heb aangesloten , perfect tv beeld.
Ook is het lezen daar je bij een zo groot scherm de windows instellingen makkelijk op 125 DPI kan instellen zeer fijn voor de ogen.